Trabzonspor'da Sürpriz Transfer Ayrılığı: 18 Yaşındaki Onuralp Çakıroğlu Yüzde 50 Hakkıyla Pendikspor'a İmza Attı!
Yeni sezon öncesi kadro planlamasını ve transfer çalışmalarını büyük bir titizlikle sürdüren Trabzonspor'da, gelecek vadeden genç oyuncularla ilgili sıcak bir gelişme yaşandı. Bordo-mavili ekibin altyapısından yetişen ve geleceğin önemli yetenekleri arasında gösterilen 18 yaşındaki kanat oyuncusu Onuralp Çakıroğlu, takıma resmen veda etti.
Genç futbolcunun kariyerine daha fazla süre bulabileceği bir takımda devam etmek istemesi üzerine gelen teklifleri değerlendiren Trabzonspor yönetimi, transfer için yeşil ışık yaktı.
Onuralp Çakıroğlu Pendikspor'da: 2 Yıllık Sözleşme İmzalandı
Hızı ve teknik kapasitesiyle dikkat çeken genç oyuncunun yeni adresi Trendyol 1. Lig ekiplerinden Pendikspor oldu. İstanbul ekibi, Onuralp Çakıroğlu transferini resmen duyurarak genç futbolcu ile 2 yıllık resmi sözleşme imzalandığını açıkladı.
Trabzonspor futbol komitesinin, genç yeteneğin gelişimini yakından takip edebilmek ve gelecekteki olası yüksek bedelli transferinden gelir elde edebilmek adına masaya koyduğu özel maddeler dikkat çekti. 61saat'te yer alan kulis bilgilerine göre yapılan anlaşmanın stratejik detayları şu şekilde şekillendi:
Bonservis Payı: Onuralp Çakıroğlu'nun bonservisinin %50'si Trabzonspor kulübünde kalacak.
Sonraki Satıştan Pay: Oyuncunun üçüncü bir kulübe olası transferinde Pendikspor'un elde edeceği gelirin yarısı bordo-mavili kulübün kasasına girecek.
İlk Satın Alma Hakkı: Genç kanat oyuncusunun yeniden transferi gündeme geldiğinde ilk öncelik ve satın alma hakkı Trabzonspor'da bulunacak.
"Hakkınızı Helal Edin": Altyapıdan Yetişen Yıldız Adayından Duygusal Veda
Kariyerinde yepyeni bir sayfa açmaya hazırlanan Onuralp Çakıroğlu, ayrılığın resmileşmesinin ardından kişisel sosyal medya hesabı üzerinden bordo-mavi renklere gönül veren taraftarlar için duygusal bir veda mesajı yayımladı.
Genç oyuncu mesajında, çocuk yaşta kapısından girdiği kulüpte her yaş kategorisinde formayı gururla taşıdığını ve A takıma yükselerek en büyük hayalini gerçekleştirdiğini belirtti. Kendisinde emeği olan tüm teknik direktörlerine, kulüp personeline, yönetime ve taraftarlara sonsuz teşekkürlerini sunan Onuralp, "Formayı üzerimden çıkarsam da içimdeki Trabzonspor sevgisi ve bordo-mavi ruh her zaman benimle yaşayacak. Hakkınızı helal edin, hoşça kalın" ifadeleriyle kulübüne veda etti.





