2025-2026 akademik yılında Balıkesir Üniversitesi bünyesine dahil olan Susurluk Tarım ve Orman Meslek Yüksekokulu, mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı.
Susurluk Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler diplomalarını aldı.

Protokol ve Katılımcılar Bir Araya Geldi
Törene Balıkesir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Yücel Oğurlu, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Boz, Susurluk Kaymakamı Turgut Gülen, Susurluk Belediye Başkanı Hakan Yıldırım Semizel, üniversite rektör yardımcıları, ilçe protokolü, siyasi parti temsilcileri, akademik ve idari personel ile öğrenci aileleri katıldı.

Konuşmalar ve Diploma Takdimi
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programın açılış konuşmasını, Susurluk Tarım ve Orman Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Bihter Şahin yaptı. Ardından Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Boz kürsüye gelerek öğrencilere hitaben tebrik ve başarı temennilerini iletti. Mezunlar adına konuşmayı ise okul birincisi Yağmur Güney gerçekleştirdi.
Etkinlik, dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödüllerinin verilmesiyle devam etti. Ardından tüm mezunlara belgeleri takdim edildi.

Mezuniyet Coşkusu
Tören, mezun öğrencilerin geleneksel kep atma seremonisiyle sona erdi. Öğrenciler, eğitim sürecini tamamlamanın sevincini törene katılan aileleri ve hocalarıyla birlikte paylaştı.





