Havran Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla her yıl geleneksel olarak düzenlediği aşure hayrını bu yıl da belediye binası önünde gerçekleştirdi.

İlçe halkının yoğun ilgi gösterdiği etkinlik, birlik ve beraberlik duygularının pekiştiği bir atmosferde yapıldı.

730771623 1334415478875865 3792844394722365650 N


Protokol Vatandaşlarla Buluştu

Düzenlenen aşure hayrına Havran Belediye Başkanı Emin Ersoy ve Havran Kaymakamı Muhammed Evlice katıldı. Vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Ersoy ve Kaymakam Evlice, kendi elleriyle aşure ikramında bulunarak vatandaşların Muharrem Ayı'nı kutladı.


729128170 1334415288875884 1115352702534237900 N


“Bereketimizi Paylaşıyoruz”

Etkinlikte kısa bir değerlendirmede bulunan yetkililer, paylaşmanın ve dayanışmanın önemine dikkat çekti. Aşure Günü’nün toplumsal barış ve huzur için bir vesile olduğunu belirten belediye yönetimi, yapılan hayrın kabul olmasını diledi.

Havran Belediyesi tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Paylaşmanın, birlik ve beraberliğin en güzel sembollerinden biri olan Aşure Günü'nde, Muharrem Ayı'nın bereketini hemşehrilerimizle birlikte yaşamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Geleneklerimizi yaşatmaya ve bereketimizi paylaşmaya devam edeceğiz."

Muhabir: Nazif İlboz