Millî Eğitim Bakanlığı'nın eğitim vizyonu doğrultusunda hayata geçirilen önemli bir mesleki gelişim projesi başarıyla neticelendi.
Millî Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından, Öğretmenlik Mesleği Kanunu esas alınarak düzenlenen "Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı" tamamlandı.
Geleceğin eğitim liderlerini ve okul idarecilerini yetiştirmeyi amaçlayan bu kapsamlı ve vizyoner eğitim programında görev alan eğitmenler ile komisyon üyeleri için özel bir ödül takdimi gerçekleştirildi.
Prof. Dr. Ali Fuat Arıcı İmzalı Belgeler Takdim Edildi
Program süresince geleceğin yöneticilerine rehberlik eden, bilgi ve birikimlerini aktaran eğitmenler ile komisyon üyelerinin emekleri unutulmadı. Katkılarından dolayı görevlilere hazırlanan başarı belgeleri, Millî Eğitim Akademisi Başkanı Prof. Dr. Ali Fuat Arıcı'nın imzasını taşıyor. Düzenlenen törenle bu anlamlı teşekkür belgeleri, Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürü Selehattin Kal tarafından eğitmenlere tek tek takdim edildi.

İl Müdürü Selehattin Kal: "Eğitim Camiası Adına Şükranlarımı Sunarım"
Belge takdim töreninde konuşan ve programın önemine dikkat çeken İl Millî Eğitim Müdürü Selehattin Kal, eğitim kurumlarındaki yönetim kalitesinin artırılmasının önemine vurgu yaparak şu ifadeleri kullandı:
"Eğitim kurumlarının yönetim kalitesini artırmayı hedefleyen bu önemli programda, bilgi ve tecrübelerini idarecilerimize aktaran tüm komisyon üyelerine ve eğitmenlere eğitim camiası adına şükranlarımı sunarım."

Öğretmenlik Mesleği Kanunu'nun getirdiği yeniliklerle birlikte yürütülen bu tür akademilerin, okullardaki kurumsal yapıyı güçlendirmesi ve eğitim kalitesini çok daha yukarıya taşıması hedefleniyor.




