Dursunbey genelinde 2025-2026 eğitim-öğretim yılı, düzenlenen karne törenleriyle noktalandı.
Yıl boyunca büyük emek veren öğrenciler, yaz tatiline girmenin mutluluğunu yaşarken, ilçe protokolü de bu özel günde öğrencileri yalnız bırakmadı.

Başkan Vekili Aslan Öğrencilerin Heyecanını Paylaştı
Şehit Ömer Halisdemir İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirilen karne dağıtım törenine Dursunbey Belediye Başkan Vekili Sadettin Aslan ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Ümit Gökdemir katıldı. Törende öğrencilere karnelerini takdim eden ilçe protokolü, gençlerin tatil sevincine ortak oldu.

“Tüm Öğrencilerimize Başarılar Diliyoruz”
Karne dağıtım töreninde kısa bir açıklama yapan Dursunbey Belediyesi yetkilileri, öğrencilere eğitim-öğretim hayatlarının devamında başarılar dileyerek şu ifadeleri kullandı:
"Eğitim yolculuğunda bir yılı daha geride bırakan tüm evlatlarımızı tebrik ediyoruz. Yaz tatili boyunca hem dinlenmelerini hem de yeni bilgilerle kendilerini geliştirmelerini temenni ediyor, tüm çocuklarımıza başarı dolu bir gelecek diliyoruz."





