Manyas Belediyesi, paylaşma, bereket ve dayanışmanın simgesi olan Aşure Günü dolayısıyla Atatürk Meydanı'nda anlamlı bir etkinlik düzenledi.

İlçe sakinlerinin yoğun ilgi gösterdiği programda, birlik ve beraberlik mesajları verildi.


730373619 1635256450879002 3648908727278588461 N-1


“Paylaşmanın ve Dayanışmanın Mutluluğunu Yaşıyoruz”

Manyas Belediyesi tarafından organize edilen etkinlik kapsamında, meydana kurulan stantlarda vatandaşlara geleneksel usullerle hazırlanan aşureler ikram edildi.

Etkinlikte konuşan belediye yetkilileri, aşurenin Türk kültüründeki birleştirici gücüne dikkat çekerek şunları ifade etti:

"Paylaşma, bereket ve dayanışmanın simgesi olan aşureyi hemşehrilerimizle buluşturmanın memnuniyetini yaşıyoruz. Bu anlamlı günde bizlerle bir araya gelen tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyor, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını diliyoruz."


732663604 1610600404004417 6239593319752716749 N-1


Vatandaşlardan Yoğun İlgi

Atatürk Meydanı'nda düzenlenen ikram etkinliğine katılan Manyaslılar, belediyenin bu geleneksel etkinliğinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, dayanışma ruhunun yaşatılmasının önemine vurgu yaptılar. Belediye ekiplerinin el birliğiyle dağıttığı aşureler, hemşehriler arasında samimi sohbetlere de vesile oldu.


731357414 1825332565109079 792731501902699287 N-1

Muhabir: Haber Merkezi