Manyas Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet heyecanı yaşandı.
Eğitim hayatlarının önemli bir dönemini başarıyla tamamlayan öğrenciler, düzenlenen törenle mezuniyet sevinçlerini aileleri ve akademisyenleriyle paylaştı.

GENÇLER GELECEĞE UMUTLA UĞURLANDI
Törene katılan Manyas Belediye Başkanı Ahmet Duru, mezuniyet coşkusuna ortak oldu. Gençlerin azim ve emekle tamamladıkları eğitim yolculuğunun ardından yeni hayatlarına adım attıklarını belirten Duru, mezun öğrencileri tebrik etti.

AKADEMİSYENLERE VE AİLELERE TEŞEKKÜR
Mezuniyet töreninde konuşan Ahmet Duru, öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademisyenlere ve ailelere teşekkür etti. Duru, gençlerin ülkeye ve topluma değer katacak bireyler olarak önemli başarılara imza atacaklarına inandığını ifade etti.

KEPLER GELECEK İÇİN HAVALANDI
Tören boyunca duygu dolu anlar yaşanırken öğrenciler mezuniyet sevinçlerini arkadaşları ve aileleriyle birlikte kutladı. Mezunlar, eğitim hayatlarının ardından yeni hedeflerine doğru ilk adımlarını attı.





