Muhabir: Politika Gazetesi
ANKARA ÜNİVERSİTESİ 175 ÖĞRETİM ÜYESİ ALACAK
Ankara Üniversitesi Rektörlüğü, akademik birimlerde açık bulunan kadrolara 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu ve 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddelerine göre 175 Öğretim Üyesi alacak.
Basın İlan Kurumu ilan portalı ilan.gov.tr’de yayımlanan ilana göre, Profesör ve doçent kadrolarına daimi statüye göre atama yapılacak. Profesör, Doçent ve Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına başvuracak adayların “Ankara Üniversitesi Öğretim Üyeliği Kadrolarına Atama ve Yükseltme Asgari Koşulları”nda belirtilen niteliklere sahip olmaları gerekmektedir. Son başvuru tarihi 15 Kasım 2022'dir.
Detaylı bilgi için tıklayınız.
Yorumlar
Trend Haberler
Erling Haaland Fransa Karşısında Neden İlk 11'de Yok? Sakat mı, Cezalı mı? İşte Gerçek!
14 Endeksten Birden Çıkarılan KONTR Hisseleri Neden Düşüyor? Maaşlar Gecikti, Bakanlık Devrede!
21 Haziran Süper Loto Sonuçları Belli Oldu! İşte Kazanan Numaralar:
Var Mısın Yok Musun Pınar Ne Kadar Kazandı? Pınar Kayabaşı Kaç TL Ödül Aldı?
Türkiye'de Dijital Kesinti: İnternette Bant Daraltma mı Var? 24 Haziran Sosyal Medya Çöktü mü, İnternet Neden Yavaş?
Gram Altın 6 Bin TL'nin Altına Geriledi! İslam Memiş’ten Yatırımcıya Kritik Çağrı: "Sakin Olun...''



