Muhabir: Politika Gazetesi
Yedikleri mantardan zehirlenen çift hastanelik oldu
Kastamonu’nun Tosya ilçesinde mantar yiyen çift, zehirlenme şüphesi ile gittikleri hastanede tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göre İstanbul’dan Tosya ilçesi Zincirlikuyu köyüne, ailelerini ziyaret etmek için gelen S.C. ve ismi öğrenilemeyen eşi, ormanlık alanda topladıkları mantarı yedi. Bir süre sonra rahatsızlanan çift, Tosya Devlet Hastanesine götürüldü. Mantar sebebiyle zehirlendikleri şüphesi ile tedavi altına alınan çiftin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Yorumlar
Trend Haberler
14 Endeksten Birden Çıkarılan KONTR Hisseleri Neden Düşüyor? Maaşlar Gecikti, Bakanlık Devrede!
21 Haziran Süper Loto Sonuçları Belli Oldu! İşte Kazanan Numaralar:
Türkiye'de Dijital Kesinti: İnternette Bant Daraltma mı Var? 24 Haziran Sosyal Medya Çöktü mü, İnternet Neden Yavaş?
Gram Altın 6 Bin TL'nin Altına Geriledi! İslam Memiş’ten Yatırımcıya Kritik Çağrı: "Sakin Olun...''
Var Mısın Yok Musun Pınar Ne Kadar Kazandı? Pınar Kayabaşı Kaç TL Ödül Aldı?
Çılgın Sayısal Loto Sonuçları Açıklandı mı? 20 Haziran Sayısal Loto'da Kazanan Numaralar Neler?





