Erzurumspor FK'de Şampiyonluk Sonrası Ayrılık! Benhur Keser Süper Lig'e Yükselen Takıma Duygusal Sözlerle Veda Etti!
Trendyol 1. Lig'de geride bıraktığımız sezona damga vurarak şampiyonluk ipini göğüsleyen ve adını yeniden Süper Lig'e yazdıran Erzurumspor FK'de sıcak transfer gelişmeleri yaşanıyor. Yeni sezon planlaması kapsamında kadro yapılanmasına giden mavi-beyazlı ekipte, şampiyonluk mimarlarından biri olan deneyimli oyuncu Benhur Keser ile yollar ayrıldı.
"Bir Dadaş Gibi Mücadele Etmenin Gururunu Yaşadım"
29 yaşındaki başarılı hücum oyuncusu, Erzurumspor FK çatısı altında geçirdiği unutulmaz sezonun ardından sosyal medya hesapları üzerinden camiaya ve taraftarlara yönelik duygusal bir veda bülteni yayımladı. Formayı terlettiği her an sözünün arkasında durduğunu vurgulayan Keser, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
"Sevgili Erzurumspor Ailem. Erzurumspor forması giymek, bu ailenin bir parçası olmak ve şampiyonluk yaşayarak bu şehri tekrar ait olduğu Süper Lig'e taşımak hayatımın en özel sezonlarından birisiydi. Erzurumspor formasını taşırken, sezon başında söz verdiğim gibi; 'Bir Dadaş Gibi' mücadele etmenin gururunu yaşadım."
Şampiyon Takımın Görünmeyen Kahramanlarına Teşekkür
Mavi-beyazlı formayla kazandığı kupanın ardından yeni bir kariyer yolculuğuna çıkmaya hazırlanan deneyimli kanat oyuncusu, kulüp personeline ve teknik heyete de minnetini sundu:
"Geçirdiğimiz bu güzel sezonda benim için emek veren herkese; yöneticilerimize, hocalarıma, teknik ekibimize, takım arkadaşlarıma ve bu kulübün görünmeyen tüm kahramanlarına çok teşekkür ederim. Ama en büyük teşekkür içeride, dışarıda her zaman yanımızda olan muhteşem taraftarımıza... Şimdi yeni bir yolculuğa çıkıyorum. Bu kulüp ve bu aile, kalbimde her zaman en özel yerde olacak."





