Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi (BANÜ) Erdek Meslek Yüksekokulu'nun 2025-2026 eğitim öğretim yılı mezuniyet töreni yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Erdek Meslek Yüksekokulu Yerleşkesi'nde düzenlenen törene akademisyenler, protokol üyeleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Erdek Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Samet Çevik'in açılış konuşmasıyla başladı.


F96481B6 065C 0Dea 1D82 20B7B784E086


Mezunlara Başarı Dilekleri İletildi

Programda konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Alpaslan Serel, mezun öğrencilere meslek hayatlarında başarılar dileyerek yeni yaşamlarında önemli görevler üstleneceklerini vurguladı.

Mezuniyet törenine Erdek Belediye Başkan Vekili Hüseyin Yıldırım, rektör yardımcıları, ilçe protokolü, akademik ve idari personel ile çok sayıda davetli katıldı.


Okul Birincisi Kütüğe Plaket Çaktı

2025-2026 eğitim öğretim yılında Erdek Meslek Yüksekokulu'nu birincilikle tamamlayan Sağlık Turizmi İşletmeciliği Programı öğrencisi Nadya Günenç, tüm mezunlar adına geleneksel kütüğe plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi.

Günenç yaptığı konuşmada mezuniyet sevincini ve yaşadığı gururu katılımcılarla paylaştı.


B09E3478 844A Ae5B 5085 Aac3208E43D0


Başarı Belgeleri ve Ödüller Takdim Edildi

Törende dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri protokol üyeleri tarafından verildi. Ardından mezun öğrencilere akademik ve idari personel tarafından mezuniyet anı belgeleri takdim edildi.


E9313079 11Eb 3159 681D 33Dfd034B3E4


Kep Atma Anları Unutulmaz Görüntüler Oluşturdu

Mezuniyet töreni, geri sayımın ardından öğrencilerin keplerini havaya fırlatmasıyla sona erdi. Yüzlerce öğrencinin aynı anda kep attığı anlar renkli görüntülere sahne olurken, tören fotoğraf ve videolarla ölümsüzleştirildi.

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, eğitimlerini başarıyla tamamlayan tüm mezunları tebrik ederek meslek hayatlarında başarılar diledi.


47C8F206 E154 8D5C B1C8 57031B866762


Muhabir: Sibel Çobanoğlu