Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi (BANÜ) Erdek Meslek Yüksekokulu'nun 2025-2026 eğitim öğretim yılı mezuniyet töreni yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Erdek Meslek Yüksekokulu Yerleşkesi'nde düzenlenen törene akademisyenler, protokol üyeleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Erdek Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Samet Çevik'in açılış konuşmasıyla başladı.

Mezunlara Başarı Dilekleri İletildi
Programda konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Alpaslan Serel, mezun öğrencilere meslek hayatlarında başarılar dileyerek yeni yaşamlarında önemli görevler üstleneceklerini vurguladı.
Mezuniyet törenine Erdek Belediye Başkan Vekili Hüseyin Yıldırım, rektör yardımcıları, ilçe protokolü, akademik ve idari personel ile çok sayıda davetli katıldı.
Okul Birincisi Kütüğe Plaket Çaktı
2025-2026 eğitim öğretim yılında Erdek Meslek Yüksekokulu'nu birincilikle tamamlayan Sağlık Turizmi İşletmeciliği Programı öğrencisi Nadya Günenç, tüm mezunlar adına geleneksel kütüğe plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi.
Günenç yaptığı konuşmada mezuniyet sevincini ve yaşadığı gururu katılımcılarla paylaştı.
Başarı Belgeleri ve Ödüller Takdim Edildi
Törende dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri protokol üyeleri tarafından verildi. Ardından mezun öğrencilere akademik ve idari personel tarafından mezuniyet anı belgeleri takdim edildi.

Kep Atma Anları Unutulmaz Görüntüler Oluşturdu
Mezuniyet töreni, geri sayımın ardından öğrencilerin keplerini havaya fırlatmasıyla sona erdi. Yüzlerce öğrencinin aynı anda kep attığı anlar renkli görüntülere sahne olurken, tören fotoğraf ve videolarla ölümsüzleştirildi.
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, eğitimlerini başarıyla tamamlayan tüm mezunları tebrik ederek meslek hayatlarında başarılar diledi.







