Balya belediyesi ekiplerinin kırsal mahallelerde yaptığı çalışmaları yerinde inceleyen Belediye Başkanı Organ Gaga ayrıca mahalle sakinleriyle de bir araya geldi. İlçenin her noktasına eşit hizmet anlayışı ile çalışmalara devam ettiklerini söyleyen Organ Gaga yeni yılda da yeni projelere imza atmanın heyecanı içinde olduğunu söyledi.
“Pandemi bizi durdurmadı”
Kırsal mahallerde vatandaşlarla da bir araya gelerek 2020 yılının değerlendirmesini yapan Orhan Gaga, yaptıkları hizmetlerden vatandaşların memnun olduğunu dile getirdi. Gaga, “2020 yılında pandemiye rağmen belediye olarak çok güzel hizmetlere imza atmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Elbette pandeminin yarattığı olumsuzluklar ve yaşanan kayıplar bizleri ve vatandaşlarımızı üzse de halkımıza hizmet etme noktasında çalışmalarımıza devam ettik ve yeni yılda da devam edeceğiz. Kırsal mahallelerimize yaptığımız altyapı ve üst yapı çalışmaları halkımızdan büyük takdir görürken onların isteklerini de not ederek yapacağımız planlamalara dahil edeceğiz” dedi.





