YÜZDE 50’Yİ GEÇTİK AMA YÜZDE 70 YAPMAK İSTİYORUZ

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Millet İttifakı, Sakarya Mahallesi mitingini, 24 Mart Pazar akşamı gerçekleştirdi. Yüzlerce yurttaşa seslenen Başkan Rahmi Gençer, yapılan anketlere göre yüzde 50’yi geçtiklerini kaydederek, “Geliyoruz ama biz ne istiyoruz yüzde 70 yapalım” dedi.

Başkan Gençer ve beraberindekiler, Sakarya Mahallesi mitingi için Ayvalık CHP Seçim İletişim Ofisinde buluşup Avcılar Kulübüne kadar davullar ve alkışlar eşliğinde yürüdü.  Ayvalık Belediye Başkanı ve başkan adayı Rahmi Gençer, CHP İlçe Başkanı Hüseyin Şalmanlı, İYİ Parti İlçe Başkanı Serdar Albayrak, parti yönetim kurulu üyeleri ve Ayvalık Belediye meclis üyesi adayları, Avcılar Kulübü önünde, yurttaşlar tarafından alkışlarla karşılandı. Mitingde ilk olarak Ayvalık Belediye meclis üyesi adayları tanıtıldı.

“AYVALIK’IMIZA BAHAR GELECEK”

İYİ Parti İlçe Başkanı Serdar Albayrak, “Genel Başkanımı Meral Akşener’in işaret ettiği her şey bizim için görevdir. Memleket sevdamızdan hiçbir zaman vazgeçmedik. İyi Partinin olduğu her yerde oyumuz İyi Partinin olmadığı yerlerde oyumuz CHP’nindir. Bu bu kadar nettir.  CHP İlçe Başkanı Hüseyin Şalmanlı, “ Sakarya Mahallesi CHP’nin kalesi. Bu kalenin yıkılmadan dimdik durduğunu görmek çok güzel. CHP ve İYİ Parti Genel Başkanları bir ittifak kurdu. Millet İttifakı olarak Balıkesir’de İsmail Ok bizimle beraber. Ayvalık’ta Rahmi Başkanımızla sonuna kadar birlikte devam edeceğiz. Ayvalık’ımıza bahar gelecek” dedi.

“AYVALIK CUMHURİYET’İN KALESİ”

Sakarya’nın, Cumhuriyet’in kalesi olan Ayvalık’ın burcu olduğunu söyleyen Rahmi Gençer, sıcak karşılama için teşekkür etti.  Başkan Gençer, “Ayvalık, Cumhuriyet’in kalesi. Ayvalıklılar, zor günleri Türkiye’de bitireceğiz. Bahar gelecek. Ayvalık, Cumhuriyet için hep, sapasağlam, kale gibi kaldı. Bundan sonra kaleyi kaybeder misiniz, verir misiniz? O zaman bu Cumhuriyet’ten ayrılan ama gönlünde yine millet vatan sevgisi olan, bu aralar aramızdan ayrılmaya yol açan arkadaşların hepsini çağıralım. Gelin Ayvalık’ın sesini yüzde 70 oy ile gösterelim. Altınova’ya gittik. Altınova kararını vermiş, Sarımsaklı kararını vermiş, Ali Çetinkaya’ya gittik, kararını vermiş. Sakarya’ya geldik. Sakarya çoktan kararını vermiş” dedi.

“MİLLET İTTİFAKI TÜRKİYE’NİN HER YANINDA ÇATIR ÇATIR GELİYOR”

Atatürk’ün izinde, demokrasiye inanan insanlar olarak Ayvalık’ta yıllardır gururla yaşam sürüldüğünü belirten Başkan Gençer, “Ayvalık hoşgörüsü, demokrasiye olan inancı insana doğaya olan sevgisi ile her yerde örnek kent. Türkiye’nin örnek insanlarının yaşadığı kent. Bu seçimde iki önemli parti, iki önemli dava birleşti. Sağcılar ile solcular ülkemizin gençlerimizin, demokrasinin, adaletin geleceği için, tekrar ülkeyi kenetlemek için birleşti. Millet ittifakı Türkiye’nin her yanında çatır çatır geliyor” dedi.

“YÜZDE 50’Yİ GEÇTİK AMA YÜZDE 70 YAPMAK İSTİYORUZ”

10 gün önce yüzde 48 iken yüzde 50’leri geçtiklerini ifade eden Başkan Gençer, “Geliyoruz ama biz ne istiyoruz yüzde 70 yapalım. Giden arkadaşlarımız da geri gelsin. Bir miktar arkadaşlarımız gitti ama çoğunluğu bizim aramızda. Gelsinler kaleyi gösterelim. Balıkesir’i İsmail Ok’la alıyoruz. Ankara’yı da aldık Ayvalık gibi. Mağdur edebiyatı yapıyorlar. Hak onundu bunundu. Rahmi Gençer yukarıdan atandı ön seçim istemedi. Adayların içinde ön seçimi isteyen bir tek ben oldum. Ön seçim istedim, bunu ilde de, ilçede de söyledim. Milletvekillerine de. Arkadaşlar yukarıdan garantiye almışlar anketi önemsemiyorlar, partinin yapacağı ön araştırmayı da önemsemiyorlar. Asım bey de koymuş cebine, Mesut bey de. Beni hiç kaale almıyorlar. İki anket burada anket yaptı. İkisinde de Rahmi Gençer önde çıktı. O yetmedi partinin yaptığı ön araştırmada da Rahmi Gençer çıktı. Parti beni seçti. Ondan sonra döndüler mağdur edebiyatı yapıyorlar. Bunun adına ahlaksızlık derler. Bırakın bu oyunları. Bunlarla vatandaşın duyguları ile oynamayın. Sandık dedik diyebildiniz mi sandık. O zaman ne diye mağdur edebiyatı yapıyorsunuz? Yalan söylüyorlar. Şimdi yok efendim biri aramışta, bir şey olmuş ta. Ben burada 5 senedir görevdeyim. 10 yıl ATO’da görev yaptım. 15 yıldır insanların içindeyim. Bir kişinin işini takip ettiysem bir kişinin işini kolay yapın dediysem gelsinler söylesinler, bugün istifa edeceğim. Hayatımda iş takipçiliği yapmadım. Ben halkın işini mağdur insanın işini takip ederim. Çıkar için hiç kimsenin işini takip etmedim, etmem, hayatım boyunca da etmeyeceğim. 10 kişiden bahsediyorum ya bir kısmı mevkii bulamadığı bir kısmı da çıkar için. Bunlar bütün Ayvalık’ın üzerinde dönen rant çıkarının, rantiyenin adamları. Bunlar Ayvalık’a ağızları sulanarak bakıyorlar ama ben bunların hepsini kapıdan def ettim. Ama bunlar gittiler rant takımı buldular ama ufak rant takımı bunlar. Ayvalık’ın esnafını geçtiler Bergama, Edremit esnafı bile Mesut Ergin’e teşekkür ediyorlar. Bu rantiyeciler para topluyorlar Ayvalık’ta Cumhuriyet’in kalesini yıkmak için. Bunlara inanan dostlarımız var. Onlar bizim kardeşimiz, yol arkadaşımız. Maalesef gözlerini kulaklarını kapadılar, onlarla gidiyor. Mesut’ta arkasındaki 10 kişinin ne olduğunu bilmiyor onlarla yürümeye çalışıyor. Geçen gün biri, ‘başkan çok iyi niyetlisin nasıl bilmez, bal gibi biliyor’ dedi. Neyse bu hafta Ayvalık’a daha çok para gelecek. Pateriça’da yeri olanlar daha çok para yağdırıyorlar. Bu hafta son hafta. Kazanacak zannediyorlar. O kiralık arabalar geçtikçe kendileri de inanıyor. Şimdi daha çok para gelecek. Gelsin memleketime daha çok gelsin. Bunların paraları haram hiç olmazsa benim vatandaşımın cebine girsin” dedi.

“EMEĞE SAYGILI OLMAYAN İNSAN HİÇBİR YERDE MAKBUL DEĞİLDİR”

Çocuklara, gençlere, kadınlara engellilere yönelik çok sayıda hizmet yaptıklarını ifade eden ve 1 yıl içinde Ayvalık’taki tüm yolları tamamlayacağı sözünü veren başkan Gençer, “Sakarya’ya yakışır bir park yaptık. Açılışını henüz yapamadık. Ayvalık’a daha yapacak çok şeyimiz var. Küçükköy çatısında çocuklar ve gençler için yarı olimpik havuz yapacağız. Ama asıl olan bölge için Kırlangıç’ı yapıyoruz. Kırlangıç’ı Ayvalık’a yakışır bir şekilde yapıyoruz. 1 santimetresini satmadık satmayız. Bu çevreyi çok değiştirecek, insanlara nefes aldıracak, vakit geçirecekleri bir yer olacak, Ayvalık’ın turizmine büyük faydası olacak. 4 yıl uğraştım projesiyle. Emek verdik emek. Biz insanların emeğine saygılıyız. Onlar da bizim emeğimize saygılı olsunlar. Emeğe saygılı olmayan insan hiçbir yerde makbul değildir. Biz sadece laylaylom değil iş ve emeği de düşünüyoruz. Altınova’ya Gıda İhtisas Organize Sanayi Bölgesi yaptık. 5 yıl içinde 1500 kişiye iş imkanı sağlanacak. Ayvalık’a güzel bir Cumhuriyet Meydanı kazandıracağız. Eski halde yenileme projemizin yüzde 70’ini bitirdik. Ayvalık’a yakışır bir hale gelecek. Sebze Hali, büyük halimiz için de yenileme projemiz hazır. Turizm nasıl Sarımsaklı, Cunda’da varsa Ayvalık merkezin de de olması için. Tostçular Çarşısını Ayvalık’a yakışır şekilde yapacağız. Buralarını bize vermemişlerdi o nedenle yapamadık. Bizim değildi. Büyükşehir 5 ay önce verdi bize. Talatpaşa caddesinden At Arabacılar Meydanına kadar olan sokakta sağlıklaştırma çalışması yapacağız. Şehre yeni bir kimlik getireceğiz. Tabela kirliliğinden kenti kurtaracağız. Cunda sahilinin taş döşemesini yapacağız. Doğal taşlarla daha rahat yürünür hale getireceğiz, kilit taşlardan kurtaracağız. Balıkçı Barınağı projesinde biraz değişiklik yaptık. Gezi  teknelerinin de kışlaması için. Balıkçılarımızın emniyeti bir şekilde teknelerini bırakabilmeleri için. Bunu yapmak için çalışacağım. Sarımsaklıda bisiklet yolu, değirmen restorasyonları, köylerimize halı saha ilçemize 3 kreş yapacağız” dedi.

“BÜYÜKŞEHİR İŞLERİNİN SUÇU BANA KALDI

Kendisini en çok büyükşehir belediyesi görevleri nedeniyle eleştirildiğini söyleyen Başkan Gençer, “Büyükşehir işlerinin suçu bana kaldı. Ayvalık’ın bütün alt yapı sorunları, 50 senelik sorunları üstelik görevim de değilken bana kaldı ama ben bunları da göğüsledim görevim değil demedim. Şimdi Balıkesir’de İsmail Ok’u kazandıracağız. Ayvalık kararını vermiş, CHP ile devam ediyor. Biz hiçbir zaman ismimizi öne çıkarmayız. Biz millet ittifakının neferleri olarak görüyoruz kendimizi ve Ayvalık’taki eksiklikleri İsmail Ok ile halledeceğiz. Bizim başarılı olmamız, daha iyi görev yapabilmemiz için Ayvalık’ta altı ok, Balıkesir’de İsmail Ok” dedi.

Tepki Ver | Tepki verilmemiş
Üzgün
YÜZDE 50’Yİ GEÇTİK AMA YÜZDE 70 YAPMAK İSTİYORUZ
Giriş Yap

Balıkesir Haberleri ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!